Reklamní textil propaguje možná lépe, než televizní obrazovka

Metod a způsobů propagace výrobní činnosti, obchodu a služeb je celá řada a mezi nimi se na předních pozicích popularity objevuje televizní obrazovka. Lidí, kteří nemají doma televizi, a nesledují ji ani příležitostně, je snad jen hrstka, a tak lze předpokládat, že dobře zacílená reklama osloví miliony diváků.

Jenže má to háček. V současné době, kdy je možno televizní zpravodajství zaznamenat i prostřednictvím Internetu, a filmovou či hudební produkci si lze pohodlně stáhnout a sledovat ji v čase, který nám vyhovuje, aniž bychom se přizpůsobovali televiznímu programu, se ta „hrstka“ začíná měnit ve stále početnější skupinu. A tak se stává, že mnozí lidé televizní reklamu přehlíží, a ta se pak míjí účinkem.

televizní přístroj

Chcete-li i vy něco propagovat, zkuste na to jít jinak. Využijte reklamní textil místo reklamy v TV Promotextilie.cz. Má to své nesporné výhody:

Nápisů na oděvech se lidé všimnou a nepřehlíží je – potkáte-li někoho venku na chodníku, kdo se oblékl do odvážného oblečení, které nemá co do činění s běžnou konfekcí, obvykle z přirozené touhy po zvědavosti chcete zjistit, o jaký nápis nebo logo se jedná. Musíte však být nápadití a zaujmout pozornost nejen barvou textu na kontrastním pozadí, ale i jeho obsahem. Například propagace trapných sloganů s pivními motivy nebo různé parodie na sex příliš nezaberou a lidé je spíše ignorují, ale témata seriózní, co mají vtip, nápaditou myšlenku, jsou třeba veršovaná, využívají přísloví či lidovou moudrost, zaberou určitě. Málokdo je zkrátka zvědavý na hospodského primitiva, který nikomu z nás život neobohatí ničím zajímavým.

plyšový medvídek v tričku

Lidé chtějí znát pravdu – a jedna rada na závěr: jakákoli propagace by neměla být klamavá. Vždy je lepší mít srdce na dlani, sdělovat pravdu a nenasazovat lidem růžové brýle. Každá faleš se vždy nakonec vyjeví a obrátí se proti vám. Kdo žije v pravdě a propaguje pravdivé myšlenky a skutky, vždy jede na vítězné vlně.